FAQ

Vi modtager en del spørgsmål som går igen. Vi har derfor samlet de mest stillede spørgsmål på denne side, for at gøre det lettere for dig.

Hvis ikke dit spørgsmål blev besvaret her - så er du naturligvis altid, velkommen til at kontakte os.


1.0 Generelt

1.1 Hvor kan i kontaktes?

I vores åbningstider kan du altid kontakte os via live-chat, mail eller telefon. Er det derimod udenfor vores åbningstider, så kan vi kontaktes på mail eller via en offline besked på vores chat. Her vil vi så vidt muligt forsøge at besvare alle henvendelser indenfor 24 timer.

Se vores åbningstider her.

1.2 Hvor kan jeg se jeres pejse?

Vi har et showroom på Gravsholtvej 15, Langholt, 9310 Vodskov. Her er så mange af vores pejse udstillet som muligt. Hvis der er en bestemt pejs, du ønsker at se, er det altid en god ide at kontakte os inden besøget, for at sikre dig du ikke kører forgæves.

Udover showroomet I Nordjylland, så har vi i 2020 åbnet et på Valby Langgade 30 i Valby, hvor det ligeledes vil være muligt og se et udvalg af vores sortiment.

Alle vores pejse kan dog ses på vores webshop, og har så vidt muligt en eller flere videoer tilgængelig. Skulle der være en pejs uden video, så kontakt gerne kundeservice, så vil vi undersøge hvorvidt en video vil være muligt.

1.3 Tilbyder i prisgaranti?

Ja, vi tilbyder prisgaranti på alle vores pejse. Så finder du en pejs billigere et andet sted, så matcher vi som minimum prisen. Ønsker du at benytte dig af prisgaranti bedes du kontakte kundeservice på chat eller mail, hvor du kan sende et link til det sted du har fundet pejsen billigere.

For at prisgarantien gælder kræver det, at pejsen er på lager og klar til levering ved den forhandler du har fundet pejsen ved. Derudover må pejsen heller ikke være en del af et ophørsudsalg.


2.0 Spørgsmål til produkter

2.1 Produktet er udsolgt - hvornår kommer det igen?

Vi prøver altid at have så mange varer på eget lager som muligt, dog er det ikke en mulighed ved alle vores pejse og nogle vil derfor være bestillingsvarer, som først bestilles så snart en ordre er angivet. Der kan dog forekomme situationer med udsolgte varer, i disse tilfælde vil den forventede leveringstid være angivet på produktet. Er du i tvivl om en vare er på lager eller ej, så er du altid velkommen til at kontakte kundeservice på enten mail, live-chat eller telefon.

2.2 Brug for yderligere information

Alle vores produkter er så vidt muligt angivet med mest mulig information samt billede- og video materiale, men der kan dog forekomme enkelte produkter med undtagelser - i disse tilfælde hjælper vi hellere end gerne i kundeservice.


3.0 Fragt og levering

3.1 Hvor lang leveringstid er der?

Hvis varen er på lager vil leveringstiden tage 1-2 hverdage. Bestillingsvarer og speciallavede produkter vil derimod have en varierende leveringstid på omkring 2-8 uger.

3.2 Hvem sendes min ordre med?

Alle vores ordre sendes med eksterne fragtfirmaer som GLS, Danske Fragtmænd mv. til en minimums pris på 35 kr. pr. ordre under 1000 kr. Når du bestiller en vare har du mulighed for, at vælge den leveringsmetode du ønsker. Mindre order sendes med pakkepost, hvorimod større ordre sendes på paller.

3.3 Kan jeg selv afhente min ordre?

Ja, du kan sagtens selv hente din ordre på vores adresse Gravsholtvej 15, Langholt, 9310 Vodskov. I dette tilfælde vil du modtage en mail når din ordre er klar til afhentning. Vi anbefaler dog kun denne løsning til mindre pejse, da store pejse kan være besværlige at skulle transportere hjem.


4.0 Priser

3.1 Hvordan foregår betalingen?

Betaling kan foretages med Visa/Dankort, MobilePay, Mastercard og Paypal.

Betaling kan foretages ved Bank overførsel til Spar Nord bank, Reg. Nr. 9314, konto nr. 4580007339

OBS! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

3.2 Produkt priser

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

3.3 Forbehold tages for

Trykfejl, prisændringer, udgåede varer og leverancesvigt fra tredjepart.


5.0 Efter bestilling

5.1 Hvordan kan jeg annullere min ordre?

Har du fortrudt din bestilling? Så skynd dig at kontakte kundeservice på enten mail, telefon eller chat. Vi sender som regel vores pakker afsted samme dag, som vi modtager ordren. Ønkser du derfor, at annullere din ordre, bør du tage kontakt hurtigst muligt.

5.2 Hvordan returnerer jeg min ordre?

Hvis du ønsker at returnere din ordre, bedes du udfylde vores returformular, så vi kan tilbyde hurtigst mulig service.

Find returformularen her.

5.3 Transportskade - hvad skal jeg gøre?

Vi forsøger altid at pakke vores ordre forsvarligt, så de er sikret under hele transporten. Men, det er desværre ikke altid nok. Har du modtaget en ordre som har taget skade under transporten, er det vigtigt, at du hurtigst muligt kontakter kundeservice, hvor du vil blive bedt om at sende billeder af pakken og de skader der måtte være. Herefter vil vi i samarbejde med dig, finde ud af om der skal sendes nødvendige reservedele, der kan udbedre skaderne eller om et nyt erstatningsprodukt skal sendes.


6.0 Samarbejde

6.1 Jeg er forhandler og ønsker et B2B samarbejde

Er du forhandler og ønsker at samarbejde med os - så kan du ansøge om at blive B2B kunde. Bliver du godkendt, vil du opnå eksklusive rabatter på en lang række af vores produkter.

Ansøg om B2B-login her.

6.2 Jeg er producent og ønsker et samarbejde

Vi er altid på udkig efter nye og interessante produkter til vores sortiement. Så mener du, at dit produkt mangler i vores sortiment - så kan du kontakte os på følgenden mail: info@el-pejs.dk

6.3 Jeg er influencer/blogger

Vi elsker sociale medier, og er altid åbne for samarbejds-forespørgsler. Har du derfor en blog eller anden SoMe platform, som vil matche vores produkter, så er du altid velkommen til at sende dit bud på et samarbejde og hvad du vil kunne tilbyde til info@el-pejs.dk, så vil vi tage et kig på det og vende tilbage til dig hurtigst muligt.