Returnering

Hos El-pejs.dk ønsker vi naturligvis, at vores kunder er fuldt ud tilfredse med deres køb. Skulle du – mod forventning – ønske at returnere et produkt, tager vi selvfølgelig imod din henvendelse med et smil.

For at sikre en hurtig og korrekt behandling af returvarer og reklamationer, beder vi dig følge processen beskrevet nedenfor. Det giver den mest effektive håndtering for både dig som kunde og for os hos El-pejs.dk.

Bemærk: Vi kan kun behandle returvarer, når returformularen er udfyldt, og retursedlen er printet, udfyldt og vedlagt pakken.

Vigtigt: Gaspejse, der er bestillingsvarer, tages ikke retur.


1. Udfyld returformular

Udfyld vores returformular. Angiv i beskedfeltet, hvorvidt der er tale om en ombytning, returnering eller reklamation samt årsag hertil.

Returformular


2. Print returseddel

Hent, udfyld og print returseddel.


3. Pak dine varer

Pak varerne i original- eller tilsvarende forsvarligt emballage og vedlæg din returseddel i pakken.


4. Send pakken

Indlever pakken til dit fortrukne fragtfirma og send varen retur.

Pakken skal sendes til:

El-pejs.dk
Gravsholtvej 15, Langholt
9310 Vodskov

Det er vigtigt, at du kontrollerer adressen og får en kvittering på din pakke.


Beskadiget produkt ved levering

Kontakt kundeservice med det samme og senest 48 timer efter modtagelse af varen.

Hvis du ikke kontakter vores kundeservice om fragtskade inden for den ovennævnte tidsramme, er Gaspejs.dk på ingen måde forpligtet til at refundere og/eller erstatte det beskadigede produkt.

Vigtig bemærkning vedrørende returneringer

Ved returnering er det kunden selv, der bærer risikoen for varen hændelige betaling eller forringelse under tilbagetransporten. El-pejs.dk har ikke pligt til at tilbagebetale eventuelle ekstraomkostninger, der er forbundet med, at forbrugeren udtrykkeligt har valgt en anden og dyrere leveringsmetode end den standardlevering, som El-pejs tilbyder. Du har, som kunde, det fulde ansvar for de returnerede varer, indtil de er tilbage fysisk hos El-pejs.dk. Send derfor ALTID med track and trace, så pakken kan spores.

Ønsker du at ombytte dit køb til en anden vare, i en anden farve eller model eksempelvis, tilbyder vi gratis ombytning. Du kan også vælge at få udstedt et tilgodebevis, som kan benyttes ved et senere køb.

Bemærk: Returpakker sendt uden omdeling eller sendt pr. efterkrav modtages ikke.